Tuesday 15 October 2013

Bisnes Macam Ni laaaa yang Kaum Ibu Suka !!!!!!!

Sape ibu-ibu di Malaysia ni suka pergi kerja tinggal anak dengan pengasuh ???? tinggal dekat taska ???? pagi-pagi kejut anak tengah syokkkk tidur, petang pulak pukul 7 baru ambil anak ???? seronok ke??? kalau seronok takpe, teruskan dengan hidup anda !!!! bagi yang tak seronok hantar anak pagi-pagi buta, makan masakan tukang masak, anak setahun dua tahun tiap-tiap minggu, tiap-tiap bulan selsema..tapi mak ayah tak boleh nak buat apa..nak buat macam mana, ibu kerja sayanggg !!!!

Sebenarnya naluri seorang ibu ni sangat lembut, sangat mudah tersentuh. Maka tak hairanlah ibu-ibu yang dah pun mulakan bisnes sampingan dengan harapan nak berhenti kerja dan tumpukan sepenuh masa bersama family di samping buat bisnes sendiri secara kecil kecilan demi anak-anak.

Apa yang ibu-ibu boleh buat untuk tambah pendapatan ialah dengan join Shaklee. Jadi ahli yang berdaftar dan kemudian enjoy benefit-benefit yang Shaklee offer iaitu 3C. Car, Cash dan Convention.

Setiap bulan akan ada Bonus dibayar kepada kita. Bonus ni bergantung kepada jumlah sales yang kita berjaya buat/capai pada bulan tersebut. Mula-mula 2 angka, lepas tu 3 angka dan seterusnya 4 angka dan seterusnya 5,6 angka. Berapa kita nak, kita boleh plan. dan semuanya bergantung kepada kuasa Allah. 

Dalam bisnes apa pun kena ada Mentor, kena ada guru pendek kata, baru la kita nampak jalan dia, baru la kita tak sesat. Dengan Shaklee pun sama, bukan lepas join Shaklee anda terkapai-kapai sorang diri. Sebab tu la kalau nak berjaya dengan Shaklee kenala pilih Mentor yang hebat. mentor yang dah berjaya. Rahmah bersyukur dianugerahkan dengan satu kumpulan sokongan yang betul-betul guide, betul-betul bagi ilmu dan kemahiran dalam buat bisnes Shaklee ni, tinggal nak apply dengan tak je.

Kalau ada sesiapa yang cakap "saya tak de backround buat bisnes, saya tak reti cakap" semua tu tak menjadi halangan untuk berjaya. Bila join je Shaklee, kita seolah-olah di dalam dunia yang lain. bagi yang tak pernah join mana-mana bisnes secara berkumpulan, memang kita akan rasa kelainan. satu perasaan yang kita tak pernah dapat sebelum ni. rupa-rupanya kita bukan sahaja kejar dunia, tetapi akhirat pun kita kejar, Kalau sesiapa yang join group yang Rahmah join ni, memang confirm tak akan menyesal. Mentor-mentor yang hebat sentiasa membantu anda. kalau rasa nak rest, rest la, sebab tak ade orang akan push anda untuk buat sales, tak ade sesiapa pun yang kejar untuk buat sales, semuanya di tangan kita masing-masing.

Dan baru-baru ni Shaklee keluar paper berkenaan dengan peluang perniagaan yang ditawarkan. dan jika Shaklee ni syarikat penipu, sure paper Utusan tak akan keluarkan artikel best ni, sure tak dapat liputan media. bleh klik DI SINI untuk baca selanjutnya.



sekarang kita layan gambar pulak ok!!! ini sebahagian dari group support yang terdiri dari mentor-mentor yang hebat. gambar ni ihsan dari Master Cery (one of the Magic Mentor).





Macam mana nak join group ni? itu yang penting yang anda wajib tahu...tak susah, hanya RM75 je seumur hidup. RM75 tu melayakkan anda untuk dapat memberkit dan lepas tu anda dah boleh jana income seberapa yang anda nak. nak RM50 ke, RM500 ke, RM5,000 ke terpulang pada diri anda..yang penting FAST ACTION, FAST RESULT. Cepat bertindak, cepatla dapat hasilnya. 

Rahmah offer ni kepada yang betul-betul berminat untuk generate income, nak kebebasan dalam spend duit. nak kebebasan masa, boleh buat apa yang kita suka tanpa kita terikat dengan bos. Ataupun sesiapa yang nak join Shaklee untuk beli dan makan untuk ahli keluarga.

Tetapi sesiapa yang nak buat bisnes dengan Shaklee, anda memang dah berada di blog yang sesuai, di platform yang betul, cuma RM75 je yang membezakan kita. Jika anda betul-betul berminat, inform Rahmah.

Write with LOVE and PASSION
~Rahmah~
~SKIN EXPERT~


Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...