Friday 15 November 2013

Yesss !!!! Siapa Sangka Beliau Dahulunya Pengidap kanser !!!!!


Asaalamualaikum....

Manusia hebat, seorang yang tak cepat berputus asa. Banyangkan !!! kalau kita dapat penyakit cancer, ape perasaan kita ??? apa harapan kita ??? siapa di sekeliling kita yg bagi semangat ??? Bukan senang nak lalui semua ni tanpa memiliki sekeping hati yang cekal, yang tabah.

Master Law Chu Hian ni memang pada mulanya malas nak percaya pada supplement. Barapa banyak supplement dia dah try sejak dapat kanser. Tapi lepas jumpa Shaklee, hanya Shaklee je yang boleh dipercayai. Master Law ni dulu bekas host dekat NTV7. Sekarang full time dengan Shaklee je.



Ni gambar beliau time tengah sakit melawan kanser. agak-agak Master Law ni umur berapa??? Dia dah masuk angka 50 tau. dah setengah abad. macam orang umur 30 an kan?


dahulu dan sekarang !!!


he loves his mom so much !!!!
Dan ini gambar beliau sekarang. Baru-baru ni ade rakan kami dalam bisnes Shaklee (Kaklong Nuzula) jumpa dan snap gambar beliau dgn ibu. ibunya umur berapa agak-agak?? beliau pun dah 50. takkan ibu umur 60 betul tak? ibu beliau dah 74 tahun.. muda kan? Ibunya pun terpaksa muda. Supplement yang ibu beliau amalkan yelah Nutriferon dan Vivix..

Best kan??? selain nampak muda, Vivix ni memang terbaik untuk keseluruhan badan kita..Kanser pun boleh pulih (semuanya dgn izin Allah).  Ia memperbaiki struktur sel-sel badan kita. Merawat terus ke sel-sel kita yg trillion banyaknya di dlm badan kita. 

Kanser ni terjadi sebab sel-sel kita tidak berkembang secara normal dan merebak dengan cepat. sel-sel yang normal akan membiak dan membahagi dan akan mati sendiri. pernah dengar tak sel-sel mati?? selalu kita dengar dekat muka, produk kulit akan cakap product mereka ni boleh singkirkan sel-sel mati pada kulit muka kita. sel yg normal akan automatik stop (MATI) untuk membiak pada satu-satu tahap. TAPI sel kanser ni tak macamtu, dia akan terus membiak, membahagi dan TIDAK MATI pulak tu. maka lepas tu pengidap kanser ni akan jatuh sakit la, sebab komponen utama (SEL) dah corrupt.

Macam tula serba sedikit info pasal Kanser ni. jadi Vivix membantu untuk counter semua masalah tu dan dan gives a healthier and younger lifestyle.

Di antara kandungan Vivix adalah anggur (anggur muscadine). Anggur kan dah disebut sebanyak 6 kali dalam Al-Quran, tak payahla kita ragui keberkesananya kannn???


Regards,
~Rahmah~
Write with Love and Passion

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...