Saturday 18 January 2014

Saya Nak Berat Badan Saya Naik !!!!

Assalamualaikum

Haaaaa, kali ni nak share sesuatu yang kontra sket...selalunya orang sibuk nak turun berat, kali ni ade testimoni nak naik berat badan...

Kalau nak berat badan naik, MEALSHAKES la rahsia utamanya. Kat bawah ni (testimoni) ada diterangkan cara pengambilan MEALSHAKES yang betul. 

Kalau nak naik berat badan pun kena ada cukup vitamin. Disarankan agar ambil MEALSHAKES bersama Vitalea, B Complex dan Vita C. 

Kalau ade kekangan bajet, bagitahu saya cakap "saya nak semua vitamin tapi nak yang bajet punya". Saya akan adjust supaya korang dapat semua vitamin tu.



testimoni naik berat badan
Rahsia Naik Berat Badan 
naik berat badan
Cara Ambil Mealshakes
Jangan risau, setiap pembelian saya akan bagi cara pengambilan sekali. Sebab mealshakes ni ade pelbagai manfaat dan fungsi dia. So, cara makan yang membezakannya. Kalau salah cara makan, nanti badan tak naik-naik tapi yang pastinya korang akan mendapat khasiat dan nutrisi dalam Mealshakes tu sekalipun salah cara makan. tapi Mealshakes ni DILARANG bancuh dengan air panas menggelegak, bancuh dengan air sejuk/suam-suam kuku. Kalau bancuh panas menggelegak tu confirm minum tak dapat pape khasiat. Shake pun bagus, lagi sedap. Hmmm terliur la plak, terngiang-ngiang bau french vanilla dia.

ni gambar Mealshakes ye bagi sesiapa yang tak pernah tengok rupa dan gayanya Mealshakes ni.

Mealshakes

Ok, selamat mencuba dan semoga berjaya kepada sesiapa yang nak menaikkan berat badan tu..

***Kanak-kanak seawal usia 2 tahun dah boleh minum, tapi sukatannya berbeza dengan dewasa (bagus untuk tambah selera makan anak).

Regards,
~Rahmah~
Write with Love and Passion






Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...