Friday 6 December 2013

Memang Jimat Duit Gila !!!



Assalamualaikum...

Kali ni kita direct diskas keistimewaan Water Pitcher Shaklee.

☑ SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain.
Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


Beza air yang ditapin dengan yang tak ditapis.

☑PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos
Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.


Set Get Clean Water Pitcher by Shaklee

☑HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa
Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.



☑MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar
Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.


Bahaya minum air yang tidak ditapis. Bahaya dia kita tak nampak sehari dua, makan tahun baru nampak. Kalau pergi kat doktor pun, doktor tak cakap awak ni sakit disebabkan minum air di Malaysia, di Endon, di Afrika, memang takde, doktor pun tak tahu ataupun tak perasan yang korang minum air tak ditapis. Nanti doktor biasanya nasihat jaga pemakanan, tidur yang cukup, jangan stress, banyak lagila. Kalau doktor-doktor sekarang ni diorang siap promote shaklee lagi adela...doktor pun ade buat side income dengan Shaklee, siap jual dekat klinik lagi. Lagipun kalau bagitahu doktor yang kita amalkan produk Shaklee, diorang akan cakap bagus, tak ade masalah, boleh teruskan.

Air yang tercemar juga banyak mengundang masalah. Negara kita menuju ke arah negara maju, pertanian, perkilangan, perindustrian memang tengah pesat membangun. Industri-industri semua ni banyak menggunakan baha-bahan kimia dan sisa-sisa semua ni dialirkan ke sungai. Jangan lupa ye, sungai tu sumber air minuman kita kat rumah ye.

Ini kesan-kesan bahan kimia yang menjejaskan kesihatan kita.

a) Pencemaran dari Proses Pertanian e.g Benzena
Kesannya terhadap kesuburan

b) Pencemaran Hasil dari Industri e.g Atrazine
Kesannya bioleh mengundang kanser.

c) Pencemaran dari Penggunaan Logam Berat e.g Plumbum
Kesannya terhadap perkembangan IQ, dan perkembangan fizikal yang agak terbantut.

d) Pembasmian kuman yang digunakan di dalam air e.g klorin
Kesannya terhadap hati, buah pinggang dan gangguan pada sistem saraf.

Filter dia boleh ditukar sendiri. Tak payah panggil saya datang tukar, nanti saya cas travelling dan kos peluh keringat saya lagi. Sangat simple, bila air dah cukup 80 gelen dituras, boleh tukar filter dia..80 gelen tu akan ambil masa lebih kurang 4 bulan. Filter dia sangat murah, serious cakap.

1 komponen je yang perlu ditukar!!! yang lain REUSE.
Filter dia diperbuat dari tempurung kelapa, sangat natural. takde tulang-tulang haiwan, tulang-tulang ba** semua tak de.

Now, sila enjoy watching video camne nak handle water pitcher ni. Camne nak guna, nak buka, nak pasang dan sebagainya.



Tak payah saya nak buat perbandingan jenama tu, jenama ni dengan Water Pitcher Shaklee ni. Nilai sendiri dan nilai balik jenama yang anda guna..Letrik mahal tau sekarang, Water pitcher ni tak pakai letrik, mudah bawa, nak pegi picnic pun boleh bawa, tak payah nak bawa botol-botol mineral, dah la kena beli, berat plak tu. Buat pe susah-susah, buka paip, terus isi dalam jug lepas tu minummmmm!!!!

Dapatkan harga istimewa dari saya dengan pembelian Get Clean Water Pitcher. kalau tak bagitau nak special price, saya bagi harga mahal la...ehehe...

Regards,
~Rahmah~
Write with Love and Passion



Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...