Sunday 10 November 2013

Sila Bakar Lemak-lemak ku Sekarang !!!!!

Assalamualaikum...


Semangat ni nak share testimoni dekat group Shaklee. Patutla stok Lecithin kat HQ dgn KL licinnn sangat. Ramai customer yang nak pun tak dapat nak tunaikan hajat diorang. Terpaksa tunggu berbulan-bulan untuk stok sampai. Herb Lax jangan cakapla, memang licin selicin licinnya.

Ni la testimoni yang HOT tu, Puan Hazlina ni ambil Lecithin + Alfalfa dan ESP..ESP ni memang syokk sangat. Puan Hazlina dah rasa kesan ESP ni buat beliau rasa kenyang dan kurang nafsu untuk makan. ESP juga akan buat kulit kita cantik, parut jerawat hilang, rambut kuat, kuku cantik, mana tak nye, ESP dari protein. Protein memang penting untuk kita ambil kalau nak sihat dan cantiksss!!!!








Semuanya dah Puan Hazlina ni terangkan, yang penting saya highlight sekali lagi ialah minum air mesti 3L sehari secara sikit-sikit, jgn minum 3L sekaligus dahla.

Yang lain ni saya share jugak testimoni set-set kurus yang lain. Shaklee ada banyak product untuk turunkan berat badan, tapi ramai suka Lecithin. Lecithin memang wajib ambil kalau nak kurus sebab Lecithin fungsinya untuk membakar lemak-lemak dalam badan kita.

Hanya Sebulan dengan Lecithin dan Herblax !!!!


Ini hasil dia selepas 4 bulan !!!

SABAR selama 7 bulan untuk kurus !!!

Ambil Cinch,Cinch Mix Tea, Lecithin, Herblax !!!
Diet dengan Shaklee ni memang tak perlu berlapar pun,makan cam biasa je. Lagi satu cafein ni salah satu punca naik berat badan, so jauhi cafein kalau nak badan slim cantik. Bab-bab nak kurus ni kalau tanya pengalaman saya memang kurang skit. Saya belum ada pengalaman berat badan naik banyak angka sangat. Memang dugaan betul, saya faham, saya pun pernah lalui. Berat badan saya paling berat 60 kg, time sekolah-sekolah dulu. Lepas tu makin turun lepas masuk U, lepas tu alhamdulillah tak naik-naik dah sampai sekarang. 

Tryla, kalau tak try memang tak tahu. Murah sangat lecithin ni...mesti try, jangan cepat give up, nak cantik mesti ambil masa. sekurang-kurangnya try selama 3 bulan. 

Banyak sebenarnya testimoni orang dah kurus dengan Shaklee. Tak terupload gambar dibuatnye. tunggu ye, saya buat entri seterusnya plak.

Kalau nak dapatkan product, konsultasi percuma hubungi saya di 012-6618052 ye ataupun nak email di nuramni22@yahoo.com.

FB saya Siti Rahmah Ibrahim.

Regards,
Siti Rahmah Ibrahim
~Write with LOVE and Passion~

Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...