Monday 13 April 2015

GLA COMPLEX PENAWAR SENGGUGUT SEPANTAS 1 BULAN.

Assalamualaikum....

Harini nak share 1 testimoni je boleh?? 1 je tapi testimoni ni memang betul2 reflect diri saya. Sebab tu dia ekslusif skit, tak boleh nak letak dua, tiga testimoni.

Sebenarnya saya baru try GLA ni tgh bulan February 2015. Sebelum ni tak terfikir pun nak try sebab period saya ok je..boleh tahan je kalau sakit2 skit pun. Tapi lepas bersalin anak ketiga ni bila dtg period saya rasa sakit teruk juga..sampai kena berehat kat katil. Itu dah kira teruk bagi saya. 

Time anak dara jgn ckp la..mmg guling2 sakit..sampai kejang kaki tgn. Sehari tak makan sebab angin satu badan, tak cukup dgn tu saya muntah2 lagi.

Ingatkan bila dah ada anak senggugut akan hilang. Memang tak hilang..kurang tu adela.. Tapi sedikit sebanyak membantutkan kerja saya. Maklumla saya dgn suami takde maid. Semua sendiri bikin. Nasib baik dapat suami yg banyak membantu dan faham.

Saya terfikir, baik saya cuba GLA. Mana tau tak rasa langsung senggugut. Dgn izin allah memang saya langsung tak rasa sakit. Nak dtg period pun takde tanda. Selalunya rasa tak sedap perut dtg sekejap bg tanda. So saya dah tau esok atau lusa akan period. Yang paling syoqqq tau tak ape benda??? Susu saya tak merudum pun..maintain dapat pada quantity yg sama. Baby saya dah 8 bulan dah.

Ni la dia testimoni sebijik seperti apa yg saya dah rasa dgn GLA

Dah macam2 try tp serasi dgn GLA juga.


Nasihat saya...cubala.. Yang mana teruk sgt tu mungkin akan berkurangan, yg mana rasa sengal2 tu mungkin akan tak rasa langsung. GLA ni beri efek pada saya sepantas sebulan je. 

Perempuan ni nampak je lemah tapi dia la tunggak utama sesebuah keluarga. Kalau kita sakit memang rugi dah masa bersama anak2. Nak2 senggugut hari cuti yg patutnya kita spend masa dengan diorang.

Okla ni saya share manfaat selain melegakan senggugut.


Semoga sharing ni bermanfaat ye..

Regards,
Rahmah
Write with Love and Passion




Terima Kasih Sudi Singgah Blog Ummi Amni~Haziq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...